Skip to footerSkip to content

Wat is Mijn Maandag® Zakelijk?

We werken er elke dag aan om de samenwerking met onze klanten te verbeteren. Daarom hebben we Mijn Maandag® Zakelijk ontwikkeld. Met deze portal is samenwerken eenvoudiger en bespaart u tijd. Zo gaat het gaat het keuren van uren sneller en makkelijker. Bovendien is één oogopslag zichtbaar wat de status is van alle urendeclaraties die zijn ingediend.  

Voordelen:

    Altijd een up-to-date overzicht van de status van declaraties

    Eenvoudig en snel uren keuren

    Gebruiksvriendelijke omgeving

Veelgestelde vragen:

1. Ik heb problemen met inloggen, wat moet ik doen?

Lukt het niet om in te loggen, wijzig dan eerst het wachtwoord via ‘Wachtwoord vergeten’. Vervolgens ontvangt u een verificatiecode. Na het invullen van die code kunt u het wachtwoord wijzigen en opnieuw inloggen.

2. Wat is er anders aan de nieuwe urenportal ten opzichte van de oude omgeving? 

Anders aan Mijn Maandag® Zakelijk is dat u  niet meer inlogt via een eenmalige link, maar altijd met een gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast kunt u gemakkelijk schakelen tussen goedgekeurde en afgekeurde urenregistraties en worden uren afgekeurd door gebruik te maken van een keuzemenu. 

3. Is het mogelijk om goedgekeurde en/of afgekeurde urendeclaraties aan te passen?

Mocht u een fout hebben gemaakt tijdens het keuren van een urendeclaratie, dan is het mogelijk om dit binnen vijf seconden te wijzigen. Hierna is het niet meer mogelijk om de keuze te wijzigen en zijn de uren definitief goed- of afgekeurd.  

4. Binnen hoeveel dagen moet ik een urendeclaratie beoordelen?

Wij verwachten dat een urendeclaratie binnen drie werkdagen in behandeling wordt genomen. Niet op tijd gecontroleerde declaraties worden na deze periode automatisch goedgekeurd. Na het keuren van een declaratie ontvangt u van ons een factuur.

5. Wat kan ik doen als ik door afwezigheid geen uren kan keuren?

Er zijn twee mogelijkheden:

    Overdragen inloggegevens: U kunt zelf uw inloggegevens tijdelijk overdragen aan een collega. Tijdens uw afwezigheid kan deze persoon met uw  inloggegevens digitaal accorderen. 

    Vaste vervanger: Het is mogelijk om een vaste vervanger aan Mijn Maandag® Zakelijk toe te voegen. Bespreek dit met uw Maandag® contactpersoon.

6. Wat doe ik als ik het niet eens ben met een factuur en urenoverzicht?

Bezwaren, opmerkingen of correcties op facturen, kunt u schriftelijk kenbaar maken bij de afdeling Debiteuren via: debiteuren@maandag.nl.

Vragen?

Voor vragen over Mijn Maandag Zakelijk adviseren wij u de volgende stappen te doorlopen. 

    Bekijk eerst de handleiding van Mijn Maandag® Zakelijk. In de handleiding staan alle stappen uitgelegd. Op de Hulp & Service-pagina vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen.  

    Met vragen over de portal kunt u terecht bij uw Maandag® contactpersoon. Die kan u van meer informatie voorzien of doorverwijzen naar de juiste persoon.

    Heeft u een tip of opmerking ter verbetering van Mijn Maandag® Zakelijk? Stuur deze dan naar dingenbeterdoen@maandag.nl.