Skip to footerSkip to content
  1. Alle Cursussen

MOC On Demand MB-230: Dynamics 365 for Customer Service (inclusief examen) - Dag

  • Training

Je bent desktop- of supportprofessional.

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service biedt elke organisatie een kans voor klantensucces. Tijdens deze training ga je aan de slag met het gebruiken van tools zoals het automatisch aanmaken van cases en wachtrijbeheer. Op deze manier heb je meer tijd over om je aandacht te besteden aan iets belangrijkers, namelijk de klant.

Leerplan

InhoudCustomer Service Overview
  • Create case records
  • Related service apps
  • Analytics for service
  • AI for service
  • Configuring customer service
  • Module summary
Case Management
  • Case management overview
  • Creating case records
  • Queue management
  • Case routing
  • Resolving cases
  • Module summary
Service Level Agreements and Entitlements
  • SLA and entitlement overview
  • Create and manage entitlements
  • Create and manage SLAs
  • Module summary
Knowledge Management
  • Knowledge management overview
  • Authoring and organizing
  • Use knowledge content
  • Manage knowledge content
  • Module summary

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Rooster

3 maanden

Diploma uitreiking

Deze MOC On Demand-training is een goede voorbereiding op het examen MB-230, dat bij de prijs is inbegrepen.

Het examen is een verplicht examen voor de certificering Dynamics 365 for Customer Service.

Leerdoel(en)

Je volgt deze training zelfstandig in je eigen tempo. Voor deze training krijg je de beschikking over de volgende studiematerialen:

  • Het officiële, digitale Microsoft MOC-studiemateriaal
  • 90 dagen online labomgeving voor praktijkoefeningen, inclusief 30 dagen toegang tot een deel van Dynamics 365
  • MeasureUp-oefenexamen
  • Examenvoucher
  • E-Connect, de online leeromgeving van Computrain

Toelating

Je hebt ervaring met Microsoft 365 Enterprise Admin of je hebt een certificaat Microsoft 365 Workload Administrator.